Spar udgiften til returlabels
og brug QR-koder i stedet for
Webshop-kunder forventer en nem og enkel returnering. Derfor inkluderer mange webshops fysiske returlabels i deres pakker. Nogle tager betaling for det og andre gør ikke, men som regel er de med i pakken.

Den gode nyhed er, at de fleste retursedler ender i skraldespanden og ikke på en returpakke, men den dårlige nyhed er, at det betyder et kæmpe spild af penge og ressourcer.

Men nu er der heldigvis en løsning på det, for med returnering med QR-koder, kan du tilbyde dine kunder, at de kan returnere deres pakker i en GLS Pakkeshop - hvor GLS printer labelen for dig og kunden - uden ekstra omkostninger.

Smart, ikke?

Hvordan virker det?

Vi har lavet en løsning til Sumoshop, der løser flere retur-udfordringer på én og samme tid.

Din kunde logger ind på sin ordre i din webshop. Det kræver e-mail og ordrenummer. På ordren kan kunden markere hvilke varer de vil returnere og angive hvorfor. Det sidste giver dig mulighed for at etablere systematisk indsamling af returårsager, som er vigtigt i forbindelse med en indsats mod at nedbringe returraten.

Når en returnering afsluttes modtager kunden en mail og SMS med en QR-kode, der kan bruges til at udskrive en returlabel i alle GLS PakkeShops. Kunden skal bare vise koden samtidig med at de aflevere pakken og så udskriver deres lokale GLS Pakkeshop en returlabel for dem.

Hvad koster det?

Sumoshops Returmodul sikrer systematisk indsamling af returårsager og en besparelse på udskrift af retursedler på en og samme tid. Alt er inkluderet i prisen.

Prisen på Sumoshop Returmodul er 7.000 kr. ex. moms.


Fordele ved Sumoshops Returmodul:

→ Spar op til 3.000 kr om året på returlabels (estimeret på en webshop med en omsætning på mellem 15-20 mio. om året)

→ Reducer plukketid ved at undgå at skulle lægge returlabels i alle ordrer

→ Værdifuld indsigt i returårsager

→ Nem og bekvem returneringsproces for dine kunder

→ En forhåbning om færre returneringer, da det kræver lidt mere af kunderne

Interesseret?

Grib knoglen eller send en mail til:

Anna Kragh
Digital Project Manager

+45 40 86 10 09
anna@wearehands.dk