Milk Copenhagen oplevede mærkbar forbedring af konverteringsrate.
Hands har løftet opgaven som ekstern e-commerce-manager for Milk Copenhagen med ansvar for, at holde deres webshop opdateret i overensstemmelse med relevant salgsdata. Forløbet har resulteret i et e-commerce-setup, der er blevet optimeret til maksimal konvertering.
Kunde
Milk Copenhagen
Service
Digital Booster™
Periode
2023 → Aktiv
Link
Et endnu stærkere tøjbrand
Milk Copenhagen er et etableret tøjbrand, der har været i gang i 12 år. Deres mission er at skabe modetøj af høj kvalitet til fornuftige priser, som kan bruges sæson efter sæson.
Milk Copenhagen valgte Hands som digitaliseringspartner i begyndelsen af 2023. Formålet med samarbejdet har været at løfte konverteringsraten for på den måde, at få mere værdi ud af eksisterende besøgende.
Vi har hjulpet med løbende justering af markedsføringsbudgetter, sparring i forbindelse med større strategiske beslutninger, samt ugentlige opdateringer af forside og nyhedsbreve med salg for øje.
Milk Copenhagen valgte Hands som digitaliseringspartner i begyndelsen af 2023. Formålet med samarbejdet har været at løfte konverteringsraten for på den måde, at få mere værdi ud af eksisterende besøgende.
Vi har hjulpet med løbende justering af markedsføringsbudgetter, sparring i forbindelse med større strategiske beslutninger, samt ugentlige opdateringer af forside og nyhedsbreve med salg for øje.
Hands har haft en afgørende rolle, som vores eksterne e-commerce-manager. Deres evne til at holde vores webshop dynamisk og relevant for vores kunder har været imponerende.
Troels Kjær
Chief Operating Officer i Milk Copenhagen
Hands har løftet opgaven som ekstern e-commerce manager i samarbejde med social commerce-bureauet Besocial, samt Bright Studio, der har stået for content creation, varebilleder og vedligeholdelse af SOME-profiler.
Partnerskabet er et glimrende eksempel på, hvordan det er muligt at sikre ekspertise inden for alle aspekter af e-commerce-området til en meget lav omkostning. Det er en mulighed for at afprøve nogle indsatser og hypoteser af uden den risiko og forpligtelse som tilsvarende fastansættelser på alle de samme områder ville kræve.
Partnerskabet er et glimrende eksempel på, hvordan det er muligt at sikre ekspertise inden for alle aspekter af e-commerce-området til en meget lav omkostning. Det er en mulighed for at afprøve nogle indsatser og hypoteser af uden den risiko og forpligtelse som tilsvarende fastansættelser på alle de samme områder ville kræve.
Opdatering af webshop
Vi har stået for ugentligt optimering af forsiden på webshoppen. Vores fokus hat været på optimering af indhold og kategorier med udgangspunkt i webshoppens reelle salgsdata. Målet er at skabe et samspil med de øvrige fokusområder og initiativer for ugen.
Nyhedsbreve
Vi har stået for opsætning og udsendelse af nyhedsbreve. Vores opgave har vært at sikre en løbende kommunikation, der også rammer alle dem, som ikke automatisk besøger webshoppen. Udsendelsen af nyhedsbreve og opsætningen af forsider har været et parløb.
Kom i gang nu!
Hjemmesider, webshops, markedsføring og drift behøver ikke at være indviklet.
Rasmus Skovsgaard
E-com and Omni-Channel Strategy
+45 30 60 23 42
rasmus@wearehands.dk
Rasmus Skovsgaard
E-com and Omni-Channel Strategy
+45 30 60 23 42
rasmus@wearehands.dk