Hos Lohse tager imod SMS-tilmeldinger i deres butik og giver besked når de går live på Facebook.

I samarbejde med Hos Lohse har vi gjort det muligt for deres kunder at tilmelde sig en besked-service, så de modtager en SMS, når der eksempelvis livestreames fra butikken eller der er knaldgode tilbud.

Kunde

Hos Lohse

Service

SMS-system

Periode

2016 → Aktiv

SMS-serivice til tilmeldte kunder

I Nakskov ligger en 110 år gammel tøjbutik, Hos Lohse, der ejes og drives af Karina og Bjarne. De tager det ene digitaliseringsskridt efter det andet, og med deres egne ord er de over de seneste år gået fra at være "en butik med webshop" til at være "en webshop med showroom". Det seneste skud på digitaliserings-stammen er at tilbyde kunderne, at modtage en SMS med eksempelvis invitation til at se med live på facebook, som de streamer fra showroomet hver onsdag aften.

Både på webshoppen og i butikken præsenteres de besøgende for muligheden for at tilmelde sig denne service. Alle tilmeldinger samles i Hos Lohses SUMOshop, hvorfra SMS'erne kan skrives og sendes. Når en SMS modtages står Hos Lohse helt automatisk som afsender. Beskeden kan naturligvis indeholde tekst, men eksempelvis også link til enten live-stream eller til tilbud-siden på webshoppen.

Dette er blot en lille del af det store arbejde, de lægger i at gentænke butik-og-webshop uden at gå på kompromis med den tætte og personlige kundekontakt, som de har opbygget over generationer. Vi synes, det er sindssygt sejt, og vi er glade for gang på gang at være med på rejsen lige fra spæd idé til færdigt, funktionelt og værdiskabende setup.

Få automatisk besked om nye projekter

Vi giver kun lyd fra os 12 gange om året (eller under). Så ingen grund til at frygte en perfect mail storm.

Få automatisk besked om nye projekter, når vi komm

Vi giver kun lyd fra os 12 gange om året eller under. Så ingen grund til at frygte en perfect mail storm.